¡Hola Amigos! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Quinten Missiaen - WaarBenJij.nu ¡Hola Amigos! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Quinten Missiaen - WaarBenJij.nu

¡Hola Amigos!

Door: Quinten

Blijf op de hoogte en volg Quinten

30 Juli 2015 | Mexico, Playa del Carmen

¡Hola amigos!

Het is nu mijn derde dag in Mexico. Het meeste is voorspoedig verlopen. De reis duurde vrij lang. We zijn vanaf Tilburg tot Playa del Carmen 23uur onderweg geweest. De vlucht was dikke prima. Ik kon mijn favoriete films en series kijken aan boord, ideaal. Eenmaal aangekomen in Playa del Carmen hebben we even gedoucht en zijn daarna de stad ingegaan om even één biertje te drinken. Dat ging natuurlijk helemaal mis. Na een aantal bier en een aantal tequila hebben we het uitgaansleven van Playa even verkend. Ik geef het een acht. De rollen zijn hier trouwens omgedraaid. De vrouwen versieren de mannen. Vrij beangstigend.

Dag twee was top. 's Ochtends hebben we een telefoontje gekocht en daarna zijn we richting strand gegaan. Onze studiegenoten uit Tilburg waren er ook, erg gezellig.

Dag drie was een beetje hetzelfde, heel veel strand en zon. De foto's spreken voor zich. Ik heb die middag wel mijn pink er bijna afgehakt, althans de ventilator, 5 hechtingen. Die avond hebben we kennisgemaakt met onze studiegenoten.

Laat even een berichtje achter!

x

  • 30 Juli 2015 - 19:01

    Mam:

    Gelukkig dat het alweer allemaal goed met je gaat. Heb je het instructie boekje gevonden ? He jammer dat daar nou net niet aanstaat hoe je een mitella moet knopen. ik had aan veel gedacht maar die ben ik nou net weer vergeten...
    Veel plezier en hou ons op de hoogte.

    dikke kus ,


    Mam , in een heel stil , heerlijk opgeruimd huis. hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mexico

Stage!

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2015

¡Hola Amigos!
Quinten

Eerste buitenlands avontuur: 4 weken ober in Freising, Bayern Tweede buitenlands avontuur: 2 maanden sommelier in Hinterglemm, Salzburg, Oostenrijk. Derde buitenlands avontuur: 5 maanden Spaans leren in Playa del Carmen, Mexico

Actief sinds 23 Mei 2012
Verslag gelezen: 1140
Totaal aantal bezoekers 6565

Voorgaande reizen:

27 Juli 2015 - 24 December 2015

Mexico

29 Januari 2013 - 04 April 2013

The Austrian Dream, Kellner --> Schilehrer

01 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Stage älteste Brauerei der Welt, Weihenstephan.

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: